Stav objednávky
Informácie
Zákaznícka linka
02/6820 4415

Máte zľavový kód od spoločnosti CEWE?

Ukážeme vám, ako ho môžete využiť. V závislosti od produktu ho môžete používať v programe alebo online na webovej stránke.

Máte zľavový kód od spoločnosti CEWE?

Ak ste od nás získali kupón na zľavu na akýkoľvek produkt od CEWE, ukážeme vám ako ho uplatniť. V závislosti od produktu ho môžete využiť pri online objednávke, v objednávkovom softvéri Môj CEWE Fotosvet alebo alebo v mobilnej aplikácii CEWE.

Podmienky uplatnenia kupónu

V každej objednávke je možné uplatniť si len jeden kupón, pričom hodnotu jedného kupónu nie je možné rozdeliť do viacerých objednávok. Ak vlastníte viaceré kupóny, vytvorte si, prosím, zvlášť objednávku pre každý produkt, na ktorý chcete kupón uplatniť (napríklad, ak máte dva kupóny na CEWE FOTOKNIHU a chcete si objednať jednu fotoknihu, na túto objednávku môžete uplatniť iba jeden kupón. Ak chcete uplatniť aj ďalší kupón, je potrebné vytvoriť si novú objednávku na CEWE FOTOKNIHU).

Do minimálnej hodnoty objednávky sa nezapočítava poštovné ani poplatok za doručenie do predajne alebo zberne.

Ak ste si zakúpili darčekový kupón v našom e-shope fotolab.sk/eshop alebo v predajni, je možné ho využiť aj postupne vo viacerých objednávkach, až kým nevyčerpáte váš kredit.

Použitie pri online objednávke

  • vytvorte objednávku a vložte ju do nákupného košíka

  • v nákupnom košíku vložte do políčka "Číslo kupónu" svoj kód kupónu

  • následne sa z ceny objednávky odpočíta hodnota kupónu

Použitie v softvéri Môj CEWE Fotosvet

  • vytvorte objednávku a vložte ju do nákupného košíka

  • následne sa prihláste/ zeregistrujte a v súhrne objednávky sa zobrazí okienko na vloženie kódu kupónu

  • zadajde kód kupónu a následne sa v súhrne objednávky odpočíta hodnota kupónu

Použitie kupónu v mobilnej aplikácií

  • vytvorte objednávku a vložte ju do nákupného košíka

  • zadajde kód kupónu a následne sa v súhrne objednávky odpočíta hodnota kupónu

Rady: čo robiť, keď kupón nefunguje

  1. Skontrolujte, do kedy je kupón platný. Neuplynula už jeho platnosť?
  2. Preverte si, na aké produkty je kupón platný. Objednávate určite produkt, na ktorý bol kupón vystavený?
  3. Ak objednávate cez softvér, uistite sa, že máte softvér stiahnutý zo stránky www.cewe.sk (v záhlaví softvéru y malo byť logo CEWE).
  4. Dodržiavajte veľké/ malé písmená v kóde.
  5. Kód zadávajte vždy pred odoslaním objednávky a všimnite si, či hodnota kupónu bola v súhrne objednávky odpočítaná. Až potom objednávku odošlite. Spätné uznanie zľavy nie je možné.
  6. Z kupónov sa nevydáva. Ak nie je uvedené inak, jeden kupón je možné použiť iba jedenkrát.
  7. V jednej objednávke je možné použiť iba jeden kupón.
  8. Kupóny nemožno použiť na nákup fototechniky a príslušenstva.
  9. V prípade ďalších otázok sa môžete obrátiť na naše zákaznícke oddelenie e-mailom na cewe@cewe.sk alebo telefonicky na 02/6820 4415 denne od 8:00 do 22:00. Pri komunikácii, prosím, uveďte, pri akej príležitosti ste kupón dostali, akú má hodnotu, na aké produkty je určený a aký je kód kupónu. Vynasnažíme sa vám čím skôr pomôcť.